До уваги студентів
- Перегляди: 10201

Львівська національна академія мистецтв (далі - ЛНАМ) відповідно до статті 42 Закону України «Про фахову передвищу освіту» оголошує конкурс на заміщення посади керівника Косівського фахового коледжу прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають ступінь магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) і стаж роботи на посадах педагогічних та/або науково-педагогічних працівників не менш як 5 років.
Косів – невеличке містечко у передгір’ї Карпат,однак саме з ним неодмінно асоціюється самобутнє мистецтво Гуцульщини, всього Карпатського краю. Багаті традиції усіх видів народного мистецтва і таланти народних майстрів привертали до Косова увагу фахівців від мистецтва та мистецької освіти.
Одним з найдавніших і найпоширеніших видів традиційних ремесел було художнє ткацтво, отож з метою розвитку ткацького промислу в 1882 році було організовано Косівське ткацьке товариство, при якому діяла ткацька школа та майстерні. З архівних джерел відомо, що від 1885 року у школі, яка згодом отримала статус Крайового наукового верстату, викладали випускники ткацьких шкіл з Польщі( Бжозової, Кросна), а згодом і косів’яни (майстри-ткачі І.Гавриш, І.Грушковський, Б.Баб’як). Фінансував діяльність школи , що в той час налічувала 40 учнів і мала до 20-ти верстатів, Казімєж Ямроз, який і очолив навчальний заклад. Ця професійна школа удосконалюється і розвивається до 1918 року, і лише Перша світова війна перешкодила зростанню кількості викладачів та учнів. Хоч ткацька школа не була мистецькою, а більше промисловою, серед її випускників виявилося багато здібних майстрів, які своєю діяльністю сприяли розвитку художніх традицій косівського ткацтва, як-от знаменитий ткач Роман Горбовий(1890-1976).
Викладачі циклу ( з ліва на право): Чухань Н.Д., Юсипчук Н.В., Балагурак Х.Т., Біла Н.О., Коваленко О.А., Гнатчук С.А., Гамуляк І.І.
Предмети циклу фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін: рисунок, живопис, ліпка, основи кольорознавства, креслення, перспектива, історія мистецтв та основи архітектури є невід’ємною частиною підготовки художника декоративно-прикладного мистецтва.
Діяльність відділу спрямована передусім на виховання всебічно розвинених, висококваліфікованих фахівців. Рисунок є основою вивчення всіх образотворчих дисциплін у мистецьких навчальних закладах. Він вчить об’ємного мислення, розуміння конструктивної форми, пластичного зображення предмета. В програмі з рисунку для студентів училища послідовно виявляється принцип ускладнення завдань, розвиток сприйняття і зображення натури, методів та засобів графічного зображення, що є базою подальшої їх реалізації в практичній діяльності в інших видах образотворчого та декоративного мистецтва.